Mobil:    06 (30) 229-1999 (hétköznap 10-17 óráig hívható)
E-mail:  
Webáruházunkban regisztráció nélkül is vásárolhat!

 
 

 

 

 


Rendelés menete

 

A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges, amennyiben szeretné legközelebbi vásárlás alkalmával mindössze a kosár tartalmát összeállítani, praktikus lehet a regisztráció elvégzése.
Regisztráció előnye: a jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül! Fontos: ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.
Ha regisztrált vásárlónk, kérem, jelentkezzen be a webshopb-ba!


1. Nyissa meg az Önnek tetsző termék lapját
2. Állítsa be a megvásárolni kívánt termék darabszámát, majd a "Kosárba rak" feliratú gombbal helyezze a kosárba
3. Ha további termékeket is szeretne vásárolni, válassza a "Vásárlás folytatása" gombot és tovább nézelődhet, majd a jobb felső "Kosár" ikonra kattintva tekintheti meg bevásárlókosara tartalmát, valamint innen léphet a pénztárhoz a vásárlás befejezéséhez
4. Ha az előbb a "Menjünk a pénztárhoz" gombot választotta, rögtön látja a bevásárlókosár tartalmát, ahol látszik a termék fotója, neve, egységára, mennyisége és a részösszege.
Itt még módosítható a tartalom:
- átírhatja a termék darabszámát, majd a "Bevásárlókosár frissítése" gomb megnyomása után láthatja az újraszámolt összeget
- ha többféle termék is van a kosarában és ki akar venni egyet, a sor végén található szemetes ikon megnyomásával eltávolíthatja azt
- kiürítheti az egész kosarat vagy
- visszatérhet a "Vásárlás folytatása" gombbal a webáruházba, ha elfelejtett valamit és kosara tartalma ugyanúgy megmarad
5. Ha kosarában mindent rendben talált, lépjen tovább a "Tovább a pénztárhoz" gombbal
6. A Pénztár oldalon töltse ki a mezőket: vezetéknév, keresztnév, e-mail cím, cím, város, irányítőszám, ország, telefonszám. Ezek lesznek az Ön számlázási és szállítási adatai.
7. Amennyiben a szállítási címnek másik címet szeretne megadni, vegye ki a pipát a "Szállítás erre a címre" felirat előtt és további kitöltendő mezők jelennek meg a szállítási címre vonatkozóan
8. Válasszon szállítási/átvételi módot
9. Válasszon fizetési módot
10. Ha szeretne nekünk üzenetet, megjegyzést küldeni, a "Jegyzet" szó melletti plusz jelre kattintva megteheti
11. A "Végösszeg" alatti "A rendelési feltételeket elfogadom" kockát pipázza be, amennyiben egyetért
12. Nyomja meg a "LEADOM A RENDELÉST" gombot


A webáruház felületén a megrendelés sikeres elküldését követően megjelenik a rendelési azonosítója, mely a vásárlását egyértelműen azonosítja. A rendelési azonosítót a visszaigazoló e-mailben is elküldjük és a visszaigazoló e-mail tartalmazni fogja a megvásárolni kívánt termékeket, és minden más adatot is, amit a rendelés során megadott. Ekkor Ön és a Lajkó Hangszer között szerződés jön létre, ami írásba foglaltnak minősül. Ez a szerződés kizárólag a visszaigazoló e-mail formájában kerül iktatásra.

Ha bármilyen hibát talál a visszaigazoló e-mailben szereplő adatokban, vagy 3 órán belül nem kapja meg azt, akkor kérjük mielőbb jelezze ezeket a lajko-hangszer.hu ügyfélszolgálatának, hogy elvégezhessük a szükséges módosításokat.

A beérkezett megrendelését nemcsak e-mailben, hanem telefonon is visszaigazoljuk az adatokat egyeztetése és az esetleges félreértések elkerülése érdekében.

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

 

 

A megrendelések feldolgozása és teljesítés

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 10-18 óráig. Ezen időponton kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, viszont annak feldolgozása az azt követő napon, nyitva tartási időben kerül sor.

Ügyfélszolgálatunk 3 munkanapon (!) belül minden esetben e-mailben és telefonon is visszaigazolja a megrendelését és jelzi, hogy mikor tudja teljesíteni azt. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 5 munkanapon belül.

Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.

Webáruház fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben vagy teljes egészben (pl., ha a megrendelt termék nem hozzáférhető vagy egyéb körülmények miatt a teljesítést nem tudja vállalni), ebben az esetben Webáruház haladéktalanul értesíti Vevőt és a megrendeléssel kapcsolatban teljesített fizetéseket haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríti a Vevőnek.

Amennyiben nem minden termék áll rendelkezésre, Vevő kérhet résszállítást a rendelkezésre álló termékekre. Webáruház jogosult előleget kérni Vevőtől azon termékekre, amelyeket kifejezetten Vevő rendelésére szerez be, egyébként raktáron nem tart.

Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

 

 

Fizetési módok

Webáruházunkban az alábbi fizetési módok közül választhat:

1. Személyes átvétel üzletünkben: a megrendelt terméket átveheti üzletünkben, nyitvatartási időben. Üzletünkben készpénzzel fizethet.

2. Utánvét: amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor, a megadott szállítási címen kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az “Utánvétes” fizetési módot. A csomag átvételekor a futárnak kell készpénzben fizetni. Kérjük, fizetés előtt győződjön meg a termék csomagolásának sértetlenségéről, illetve a számlán szereplő összeg helyességéről.

3. Előreutalás: lehetősége van banki átutalással kifizetni a termék ellenértékét. Ebben az esetben a házhoz szállítás díja kedvezőbb. Az áru kiszállítását megelőzően bankszámlánkra meg kell érkeznie az Ön utalásának. FIGYELEM! Addig semmiképpen ne utaljon előre, míg webáruházunk nem küldi meg Önnek az átutaláshoz szükséges adatokat, a pontos összeget és egyéb tudnivalókat.

 

 

Szállítás

A megrendelt termékek kiszállításáról a DPD futárszolgálat (és esetenként az MPL postafutár) gondoskodik Magyarország egész területén. A termék kizárólag arra a címre kerül kiszállításra, amelyet a Vevő a megrendelés során megad. A hibásan megadott cím miatt bekövetkezett károkért a Lajkó Hangszer nem vállal felelősséget. Kérjük, minden esetben olyan címet adjon meg szállítási címnek, ahol a megadott időpontban elérhető, pl. akár munkahelyi címet, amennyiben ott van lehetősége átvenni a csomagot.

A csomagok kézbesítése MUNKANAPOKON történik 8-18 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodik a megadott címen, a futár később megkísérli a kézbesítést, de Ön is kapcsolatba tud lépni a futárcéggel és pontosítani a kiszállítás időpontját. A futárszolgálat elérhetősége: 06 (1) 501 6200 vagy 06 (1) 501 6204, weben: www.dpd.hu, e-mailen: dpd@dpd.hu. A küldemény csomagszámát e-mailben kapja meg, melynek alapján a csomag teljes életciklusa nyomon követhető a DPD weboldalán. A szállítási idő 1-2 munkanap, de az esetek többségében már a feladástól számított 24 órán belül teljesül a kézbesítés.

A szállítási idő minden esetben a raktárkészlettől függ és eszerint változhat. Erről mindenképp tájékoztatjuk már a rendelés visszaigazolásakor!

A számlát és a garancia levelet (nem minden termék rendelkezik vele, ebben az esetben a számlával tudja érvényesíteni a szavatossági igényét) a csomag tartalmazza.

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani! A vételár teljes kiegyenlítéséig az áru a Webáruház tulajdonában marad. Amennyiben Vevő a fizetési határidőig nem egyenlíti ki a vételárat, úgy Webáruház jogosult elállni a szerződéstől.

VÁSÁRLÓ MINDEN ESETBEN OLYAN SZÁLLITÁSI CÍMET ADHAT MEG, AHOL A FUTÁR MUNKAIDŐBEN ELÉRHETI, VAGY MÁS, MEGBIZOTTNAK ÁTADHATJA A TERMÉKET. EGY RENDELÉSEN BELÜL KÉT SZÁLLITÁSI CÍMET MEGADNI NEM LEHETSÉGES, HISZEN A FUTÁR IS MENETREND ÉS TERÜLETI FELOSZTÁS SZERINT DOLGOZIK, IGY AZON NAPKÖZBEN MÓDOSITANI LEHETETLEN. KÉRJÜK EZEN INFORMÁCIÓK SZIVES BETARTÁSÁT!

CÉGÜNK FENNTARTJA A JOGOT, HOGY AMENNYIBEN EGY MEGRENDELŐ TÖBBSZÖRI ESETBEN MEGTAGADJA AZ ÁTVÉTELT, ANNAK ELLENÉRE, HOGY A MEGRENDELÉSI SZÁNDÉKÁT A FUTÁRNAK TÖRTÉNŐ ÁTADÁS ELŐTT NEM MONDTA LE, ÍGY CÉGÜNKNEK ANYAGI KÁRT OKOZ, KÉSŐBBI MEGRENDELÉS ESETÉN CSAK ELŐRE UTALÁS UTÁN ÁLL MÓDUNKBAN A FUTÁRNAK ÁTADNI A MEGRENDELT TERMÉKET!

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét (annak egy példányát szíveskedjen megtartani) és ne vegye át a csomagot, valamint haladéktalanul értesítsen bennünket telefonon vagy írásban! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el!

 

 

Szállítási költségek

A szállítási költségekről részletesen a Szállítás oldalunkon tájékozódhat.